Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 30. august 2012

Gud og latterlighed

Hej. 
Det er mig, Rikke, jeg er blevet normal igen.
Engang imellem bliver jeg mærkelig når jeg får menstruation.
Det er i hvert fald hvad René og hans mor synes.
Haha.

Jeg vil gerne komme med et statement
 Jeg bryder mig normalt ikke om folk, som er kristne. Der er selvfølgelig undtagelser. Det vil der jo altid være. Men nu har jeg hørt Manson synge (oooh! Shocking!!!), og han synger:
"I never hated one true god, but the god of all the people I hated"

Det synes jeg er ret interessant. For jeg tror ikke, at der findes en gud, men jeg synes at folk der er kristne, er latterlige. Men jeg må jo revurdere den måde at tænke på. Jeg kommer aldrig til at tro på Gud. Det kan jeg sige, som noget af det eneste i verden (for mig). Men man behøver jo faktisk ikke at være latterlig fordi man er kristen. Jonna, f.eks., som kommer her i morgen, er Jehovas Vidne (en af dem). Og jeg kender andre, der tror på Gud, som jeg ikke finder latterlige. Så måske er mit statement:
"Jeg hader Gud, men ikke (nødvendigvis) dem, der tror på ham"

Det var, hvad jeg havde at skrive for nu. Jeg stod op for 1 time siden, klokken 14:45. Hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar