Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 19. august 2012

No! Fucking no!

Hvorfor lyttede jeg ikke efter René?
 
Hvorfor ignorerede jeg ham? Det, der er sket nu, er at jeg har søgt på "Antichrist Superspar billeder" og har fundet adskillige billeder af mig selv på google. Det kan ikke gå, men der er intet at stille op. Når først mine billeder ligger på google, er der no chance in hell for at jeg kan få dem fjernet igen - heller ikke selvom jeg sletter billederne fra mine blogs. Det er en skandale! Nu kan jeg aldrig sætte billeder ind igen. For nu ved jeg, hvad der sker. Derfor har I set det sidst billede af mig, jeg stopper her. Om jeg helt stopper med bloggen, ved jeg ikke endnu, lige nu er jeg bare i chok. Jeg synes at det er skræmmende, at alle billeder, jeg smider op, er frit tilgængelige på hvilket som helst søgeord, men min blog er lavet med henblik på blandet andet billeder. Det her...

Jeg magter det ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar