Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 7. august 2012

Er min læge dement?

Ved I hvad?
Min læge har en klinik med flere læger, og jeg tror at han er ved at stoppe dernede.
Han er sidst i 50'erne, og han kan ikke huske, jeg tror faktisk, at han lider af demens, der ikke er helt udviklet endnu. Der er flere læger dernede, som sagt, men når nu min læge igennem 24 år stopper, kan jeg lige så godt finde en anden. Der ligger en på den anden side af gaden. Det ville være ideelt, for skal vi til vores nuværende læge, skal vi faktisk gå ned til Køge station (25 min.) og tage toget én station og stå af på den 2., og så gå et stykke (10 min.) - og det er langt at tage, hvis man er syg. Jeg kan f.eks. ikke tage ned til lægen nu, med mine rygsmerter. Heldigvis har en af de andre læger lagt noget stærkere medicin op på serveren. Jeg har taget Ibumetin 600mg, men nu har han smidt noget Dolol op på serveren. Det er jeg meget glad for. Men jeg har tænkt mig at snakke med den anden læge, ham på den anden side af gaden, og så lige få en fornemmelse af, hvordan han er. Hvis det er muligt. Men et eller andet sted, er det nok fornuftigst at skifte uanset hvad. Så kan man jo komme til lægen, uanset hvor syg man er. 


Jeg orker bare ikke at snakke med nogen i dag. Altså i telefonen eller personligt. Hvis folk vil mig noget i dag, må de skrive. Jeg magter ikke at tale med andre, og nej, jeg ved ikke hvorfor. Jeg har ikke sovet så meget i nat, er temmelig træt, og måske er det derfor. Jeg har godt nok taget en kort lur (1½ time - det er kort for mig) fra øverste afsnit til det her i dette indlæg. Jeg kunne ikke klare at sidde i stolen længere. Men nu kunne jeg ikke klare at ligge i sengen længere. Jeg sidder og venter på, at Katja dukker op på e-mailen, så vi kan snakke, jeg regner med, at hun er her inden for de næste 20 minutter - hov, hun kom dér - og derfor stopper dette indlæg nu. Jeg har glædet mig til at snakke med hende siden torsdag, for hun tog på forlænget weekend til Prag, og kommer derfor først på arbejde i dag. Det er lang tid at undvære en veninde, man ellers snakker med stort set dagligt.

Hav en god dag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar