Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 30. august 2012

Peanut butter

"I put a spell on you, because you're mine. I can't stand the things you do. No, no, I ain't lying, I don't care if you love me, cause I'm yours anyhow. I love you..."

Marilyn Manson, "I Put A Spell On You"

Jeg har taget en bluse med lange ærmer på, fordi jeg savner at have ærmerne rullet op. Skørt, ikke? Haha. Jeg ser hele tiden skygger af edderkopper på min væg, men når jeg kigger er der intet. Jeg har mange ord. Altså, sådan bare ord. Jeg har behov for at klistre dem op på min væg. Kender I det? Små sætninger. I går så jeg et billede af... You know what... Og det hele kom tilbage til mig. De små, flænsende... Ja. Jeg vil ikke skrive eller udtale ordene. Jeg er sindssyg. Vidste I det? 

Scabs, Guns and Peanut   butter
- Marilyn Manson

(efter larmen af MM der skriger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar