Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 26. august 2012

Saftevand?

Franskbrød. Yes sir. Jeg har formået, tror jeg, at bage 2 franskbrød i ét, så nu bliver det bare... noget værre juks. Suk. Meeen... Nu kan jeg jo bare skære det fra hinanden!

Jeg elsker sodavand. Jeg ved det, jeg ved det, dårlig last. Men hvis vi ikke køber sodavand "på kortet"  på tanken i dag, har vi NUL kroner at leve for resten af måneden. Dvs. nul saftevand. Det er ret shitty, men der er ikke noget at gøre ved det. Vi skal bruge 8 sodavand for at få 2 saftevand, og så er der ikke råd til brød. Damn. Hader at være fattig. Det ender nok med, at vi må tage fra opsparingen. Det var bare ikke det, der var meningen! Men nu må vi se. 

Åh! Svimmel igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar