Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 27. august 2012

Svimmelhed! - Så hjælp mig dog, skøre neurolog!

I dag har jeg ringet il neurologisk ambulatorium for at snakke med min neurolog. Men han er på ferie. Sekretæren sagde, at hun vil finde en anden, der kan snakke med mig. Først ville hun give mig en tid, men jeg har brug for hjælp her og nu. Det er mit problem med svimmelhed. Det kommer pludseligt, uden nogen forvarsel og det varer i vilkårlig styrke og tid. Den eneste forskel, der er, er at jeg er blevet sat op i Frisium. Alle de præparater, jeg får, har svimmelhed som bivirkning. Men er det en bivirkning, der  styrkes af Frisium? For jeg kan ikke fokusere, det hele kører rundt, det kilder i maven, men jeg har ikke kvalme. Jeg får medicin af min psykiater og min neurolog. Hvis jeg beder min praktiserende læge om at undersøge det, vil han sende mig videre. Jeg er sikker på, at KBJ er villig til at kontakte Kurt, men jeg er samtidig ret sikker på, at Kurt ikke har lyst til at snakke med KBJ. 

Jeg har ellers ikke noget at fortælle. Jeg har ikke fået bestilt tid hos lægen endnu. Jeg går stadig og spekulerer på, om det er nødvendigt at få tjekket brystsmerterne. Jeg har ikke haft ondt siden i fredags. Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der ellers er gået imellem. Men det føles ikke som om der er en knude. Jeg ved ikke helt, hvordan man mærker efter, men det er sikkert ikke noget alvorligt, jeg har. Gynækologen, som sagde at jeg ville få tilsendt en e-mail med svaret fra undersøgelsen uanset hvad, her i august. Der er ikke kommet noget, så der er nok ikke noget galt i livmoderhalsen, i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar