Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 23. august 2012

Upassende sted at lægge sit hoved

Sikke en dejlig dag at stå op til. Her er lidt varmt, men ikke for meget. Jeg vågnede klokken 7, men sov videre til klokken 8, fordi vi først gik i seng klokken 4. Jeg kan god mærke, at jeg har sovet for meget. Mine muskler er helt ømme på den side, jeg har sovet.

         Jeg har overvejet at sætte en film på, her på computeren, men jeg ved ikke hvilken, og vores dvd'er er stablet vilkårligt. Så det bliver svært at finde en, jeg gider at se. Nu må vi se. Muligvis er der andet, der skal ordnes.

Vil I høre noget virkelig fælt?
Sådan viiirkelig fælt?
I går svedte jeg seriøst meget. Sådan at sveden løb ned af mit ansigt.
Til sidst fik jeg nok...
... Og tørrede mit ansigt i Renés boxershorts 
- og jo, de var brugte.

DET ER FANDEME KLAMT
- men skægt alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar