Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 9. august 2012

Yeah!

Hehe... René sad og fortalte mig  om dengang han arbejdede på Junckers, og han sad og snakkede om at han gik med overalls og havde en hobbykniv i lommen. Og så... blev jeg bare NØDT til at få sex. Men René skal i bad først. Psh. Men jeg er klar til at vente! Han er fandeme så lækker, og tanken om arbejdsbukser og det dér... Wauw. Totalt skørt, overalls er grimme, men tanken om René i den slags bukser... JA!

Men jeg har lyst til at smide klunset og hoppe ind i badet til ham. Men jeg kan ikke stå op så længe. Jeg er bare så... Ja. JA! Jeg elsker den son of a bitch. Han er fandeme så skøn! Jeg har fundet ud af, at han er superlækker, supersexet, supersmuk, supersød, superdejlig, superromantisk og supervenlig. Han er alt godt! Åh! Min elskede René. Min elskede, elskede René.  

Hov! Han er færdig med badet!
Yeah!

1 kommentar: