Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 18. august 2012

Igen. Jeg er fuldstændig skør

Jeg har set denne biografi, som jeg egentlig synes, at alle skal se, hvis de gider. Det er selvfølgelig ikke mig, der har lavet den, men den er fantastisk.


Jeg synes at det er en fantastisk biografi/interview, og den skildrer ham godt. Den er meget ærlig og hudløs - jeg synes personligt, at det er det er et af de bedste programmer, jeg har set med Marilyn Manson. Jeg har set en del, som fan i så mange år.

Min personlige mening er, at han er utrolig intelligent, samtidig med at han er "lidt ved siden af" - han er ikke som andre, og det er noget, jeg kan lide, nok måske fordi jeg ikke selv er som (de fleste) andre. At han gør de ting, han gør, er naturlige for mig, og jeg ved godt, at det lyder mærkeligt, men det er sådan, det er. Jeg ville nok også gøre de ting, han gjorde, hvis min udkårne sagde nej til mit frieri.

Se det her. Jeg tror ikke, at du vil fortryde det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar