Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 5. august 2012

Klam, rød gris klokken 3 om natten

Pyha...

Jeg ringede til René og sagde at jeg gerne ville hentes, så længe jeg kun skulle sidde ned. Derfor hentede han mig, og vi har haft en hyggelig aften. Men jeg er temmelig smadret lige nu. Det er nok også fordi jeg begyndte at lægge vasketøj sammen da jeg kom hjem - inde ved spisebordet, så sad jeg på en stol med vasketøjet i en IKEApose, mens jeg lagde tøjet sammen. Og nu er alt tøj lagt sammen - men jeg har ikke overskud til at lægge det på plads lige nu. Vi var ovre og vaske i går, vi kom hjem lidt i 3 om natten. 3 maskiner, havde vi, der er jo ikke nogen på den tid, så tørretumlerne var også frie. Jeg kan ikke stå op, så jeg smækkede bare det tørre tøj ned i IKEAposerne og gik hjem. René var med, han bar det meste. Der var 4 poser, for der var viskestykke- håndklædevask. Her en af dagene smutter jeg over med dyner og hovedpuder. Dem har vi en del af. De er på rotation, så når det ene sæt er svedt igennem, kan man snuppe et andet.

Majbrit fortalte mig, at de "på gården" har et rødhåret svin. Hm. Det skulle hvis slagtes i dag eller i morgen. Men jeg har sgu aldrig set en rødhåret gris. Men okay; hvis jeg skulle opleve alt i verden, ville jeg nok skulle blive ret gammel!!! Haha. Hamid skrev til mig i dag "Husk at sende mig en sms på min fødselsdag". Det er den 5. august i dag, er vi enige? Han har fødselsdag 21. september! Hehe. En sms betyder tilsyneladende rigtig meget for ham, på trods af, at han glemmer min fødselsdag hvert eneste år.

ADVARSEL: KLAMT INDHOLD
Jeg hader at prutte foran andre. Ikke René, det er ligegyldigt. Men f.eks. hos Kim & Majbrit. Jeg har holdt mine prutter tilbage fra klokken 17 til klokken 21:30. Jeg havde SÅ ondt i maven da jeg kom hjem, og jeg slog verdens længste prut. Seriøst, den varede næsten et minut! Jeg har fået menstruation i dag, og det føltes som om jeg blødte rigtig meget. Men da jeg kiggede ned i wc-kummen for lige at tjekke, var der kun sådan noget rød-brunligt kaffegrums. Tak for kaffe! Ej. Jeg ringede straks til min mor, der sagde at det kunne være størknet blod fra da jeg var til gynækologen sidst - det var jo en voldsom omgang. Derfor satser jeg på, at der kommer gang i menstruationen i nat eller i morgen. Jeg får svar på celleprøven (livmoderhalskræft) her i august, spørgsmålet er hvornår, men jeg tror nu ikke, at jeg har celleforandringer. Jeg VED det ikke. Men jeg HÅBER det ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar