Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 28. august 2012

Der er ikke kun mig

Jeg har tænkt.

NOOOOO!

Ej. Hehe. Jeg blev jo muggen over at neu.amb., ikke havde ringet til mig, fordi det jo er vigtigt.
Men!
Hvor mange mennesker siger ikke det samme - netop om neu.amb.? De kan sikkert ikke hamle op med alle de opkald de får. Alle tænker "Hvorfor ringer de ikke til mig?" Det gjorde jeg jo selv. Men svaret er: Der står hundredvis i kø. Så enkelt er det. Alle vil snakke med en neurolog, og der er kun så og så mange. Det er forståeligt :)

Jeg burde måske kontakte egen læge? Han ved det nok ikke... Haha. Skøre læge. Men måske ved en af de andre læger det? Jeg kan jo bestille en tid dernede og gå ind hos den læge, jeg nu bliver tilbudt - det kan være at han (der er kun hanner dernede) ikke sender mig videre, som min egen læge konsekvent gør. Jeg vil bare gerne have svar på: hvorfor sker det her, er det medicinen eller er der noget i vejen? På interaktionsdatabasen er der ingenting at komme efter. Men NOGEN må vide det! Det kan ikke være mit job at sidde og sammensætte min egen medicin. Psh! Der er en læge der kan gøre det - det skulle man mene. Haha! Jeg håber det. Jeg ringer til lægen i morgen. 

René bliver ved med at sige at jeg ikke behøver en kalender, fordi vi bruger Hotmails kalender. Men stort set hele mit liv har jeg haft en kalender. Og nu har jeg været kreativ og lavet en selv! Ha! Jeg har brugt noget ternet papir og tegnet streger ved hver 3. centimeter.  Så har jeg klippet arket midt over, samt klippet "hullerne" af. Så har jeg taget mappe og klippet til i størrelsen, skrevet dato, måned og ugedag på hver side i kalenderen, der selvfølgelig er lavet så man kan skrive på begge sider! Jeg er helt igennem genial!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar