Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 26. august 2012

Gift dig med mig, René! - Nå ja...

Det, der stinker mest, er at vi havde masser af mad i denne måned. Den var som alle andre måneder. Så kom de åndssvage melorme og overtog vores madskabe og tvang os til at smide alt mad ud. Så havde vi pludselig ikke masser af mad, og vi har købt en lille smule ind igen, når der har været tilbud, plus, selvfølgelig ting som hakkede tomater. Men altså... Ja.Vi har ikke flere løg. Vi har ikke mere kød (det er længe siden vi løb tør for det), vi har ikke mere af rigtig mange madvarer, vi ellers bruger hver dag.

På torsdag begynder vi altså at bruge penge igen. Så det er mandag, tirsdag og onsdag, vi skal klare os igennem.  Det skal nok gå.

Jeg regner med, at Katja kommer på arbejde i morgen, så må vi lige finde ud af en dag, hun og Holst kan komme til kaffe og kage. Vi er blevet enige om, at vi ikke gider at lave mad hvad gang vi skal være sammen, så nu vil vi i stedet byde på noget at drikke og en kage.

Jeg elsker Tenacious D.
Jack Black - gift dig med mig!!!
Ej, jeg vil hellere have René. Han er dejlig.
Det er nok også tvivlsomt, at Jack er sjov, når han bare går rundt derhjemme. I øvrigt er han vist gift allerede. Hehe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar