Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 24. august 2012

KBJ - inden for kort tid

KBJ

Jeg skal være der om lidt under 2 timer. 13:30. Jeg har ikke sådan noget særligt at snakke om. Men René går med, og hvis han ikke gør, kan jeg altid bar få nogle tips af ham, inden jeg går. Men han siger at han regner med at gå med. Det bliver spændende. Jeg går ikke med René til hans psykiater, men René går med til KBJ stort set hver gang. Det er som regel også rart, fordi han er bedre til at se, hvad der foregår med mig. Problemet er så bare, at han kommer væk fra emnet, og René og KBJ snakker godt sammen, så de begynder at snakke, og jeg er nødt til at afbryde. Det er lidt irriterende. På de plan er KBJ måske ikke den bedste psykiater i verden - men når det drejer sig om mig, er han vitterligt den bedste psykiater, jeg har haft. Og der har været en del.

Jeg skriver når jeg kommer hjem - I er nok ligeglade, men jeg tror ikke, at alle af jer er. (hehe)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar