Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 6. august 2012

Skal, skal ikke?

René og jeg står overfor en yderst vigtig beslutning. 
Vi er ikke helt enige om, hvilken vej vi skal vælge. Men det bliver vi.
Jeg har lavet en for- og imod-liste. Den viser - for mig - det resultat, jeg gerne vil have, omend jeg godt kan se det fra Renés synspunkt. Jeg tror bare ikke, at det, han er bange for, kommer til at ske. Jeg tror bare, at vi skal være helt rolige omkring det. Tænke tingene igennem, før vi sådan RIGTIG tager en beslutning. Det er en vigtig, rigtig vigtig beslutning, når det drejer sig om at man skal tilbyde en person at flytte ind i sin lejlighed, så alle planer omkring indretning bliver lavet om. For mig betyder det ingenting, men René er lidt bange, for at blive uvenner med vedkommende. Hmm... 

Jeg tror stadig, at det er en super god idé. Ved godt, at han ikke har nok penge til at dække alle hans udgifter omkring hans bopæl her, men mon ikke vi finder en  løsning? Det her er noget, jeg rigtig gerne vil. Jeg ved ikke, om det er noget for René, men han har sagt at han vil tænke tingene godt igennem. Det er godt for mig, selvom det teknisk set er hans ven, men efter vores ægteskab også er blevet min buddy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar