Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 28. august 2012

Titel på indlæg

Jeg nåede ikke at tage telefonen i går, da jeg lavede mad. 
Klokken var næsten 22:30, og det var på fastnetten. 
Nummeret var ikke til at finde på De Gule Sider.
Men kort tid efter jeg en e-mail, hvor Hamid oplyste sit fastnet nummer.
Og det var det nummer, der havde ringet til mig klokken 22:30.

Så ringede jeg selvfølgelig til ham for at sige at man altså ikke ringer til folk efter 21. Han sagde at Birthe Kjær laver total fed musik, og at Kim Larsen laver hård rock. Og så ville han i seng.

Der blev jeg lidt vrissen.

Men nej, neurologisk ambulatorium har stadig ikke ringet tilbage. Hm. Så må jeg ringe derind igen. Hvorfor er alle offentlige instanser i Region Sjælland så elendige? Jeg sagde til sekretæren at det vigtigt. Og alligevel har de ikke ringet tilbage? Dumme Roskilde hospital. Dumme neurologisk ambulatorium. Dumme sekretær. Dumme neurolog. Dumme Region Sjælland!

Ej. Jeg gider ikke at være sur. Jeg vil være glad. Det er sådan, det kommer til at være fremover. Jeg vil ikke tænke negativt, og jeg vil ikke gå og vente på den næste psykose med angst. Jeg vil være glad. Glad, overbærende og ikke nærtagende. Det er nemlig sådan, jeg vil være. Så sådan er det. - hehe.

I må have en god aften. 
Jeg kan forestille mig, at I får en hilsen senere.
Så "I må have en god aften" gælder måske ikke fra nu af, men fra senere. Ha! Snydt igen.

Tak fordi du læste med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar