Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 6. august 2012

Ta' gokkesokken på

Majbrit sad og samlede mad ind til hønsene "på gården", og hun fortalte mig, at de "står og gokker" når hun kommer med maden om morgenen. Haha! Det er simpelthen for sjovt



Det er sådan set lidt det, jeg vil sige til det. Hæ. 
Dette tegn betyder "pervers" - det er det, jeg har på ryggen. Folk spørger mig altid, hvordan jeg kan vide at det ikke bare er en menu fra en kinesisk/japansk restaurant. Jeg har fundet det her:

Jeg har fundet dette skrifttegn herunder:

- og så under "Immortal words"

Det er en genial side! Der er alle mulige forskellige herlige skrifttegn.

Hvad angår indlægget i går, er beslutningen taget. Pga. epilepsi er det ikke aktuel. Jeg har omkring hver 3. til 4. dag kramper og vælter rundt ude på badeværelset om morgenen. Det er ikke noget for en person, der ikke engang kender til sygdommen.

Derfor må vi desværre blive enige om: Nej. Det ville have været rart, men nej.

Jeg har så utroligt ondt i dag, og jeg har ikke flere smertestillende piller. Wauw. How about that. Det er nok det fedeste, der er sket længe. Ubærlige smerter og INTET til at tage dem. Shoot!

Nå, jeg klarer det nok. Hvis alt andet fejler, kan jeg lægge mig i seng og flæbe fordi det gør ondt og jeg har mange tusind sække med selvmedlidenhed med mig. Haha.

Har jeg fortalt jer, at jeg elsker René? Hm. Det gør jeg. 

Hold det gode humør oppe - solen skinner (desværre) og alt er grønt og frodigt (heldigvis)
I har måske ikke ondt, og så husk at nyde det big time. 

(og husk gokkesokken, hvis I nyder det på den vis)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar