Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 12. august 2012

Velkommen tilbage til mig

Jeg er tilbage, for jeg mener ikke, at jeg er syg nok til ikke at kunne skrive herinde. Jeg har nævnt en sketch med Tenacious D på den anden blog, og jeg synes sgu at det er ærgerligt at I skal gå glip af den. Det er en af de sjoveste sketchs, de har lavet. Derfor ryger den lige ind her!
Jeg flækker af grin hver gang jeg hører den. Jack og KG er bare det perfekte par. En af mine yndlingssange for tiden, er "Throw Down" - den er simpelthen så god! Både med musikken, sangen og teksten. Det er en vidunderlig sang
Det er lidt ærgerligt at det bare er det samme billede på begge dele - men der er ikke lavet nogen videoer. Jeg tror, at hvis I elsker god musik, at I så vil finde denne sang rigtig fed, og hvis I har god humor (i mine øjne), vil I elske sketchen, jeg har sat ind her, "Flutes and Trombones".

Jeg har ikke været i bad endnu. Men jeg tror, at jeg gør det om lidt. Mine rygsmerter er væsentlig forbedret, så hvis jeg lige snupper et par piller, burde jeg kunne klare et bad. Det er optimalt. Jeg svedte som en der sveder rigtig meget mens jeg lavede mad. Derfor er mit hår vådt nu. Eller i hvert fald fugtigt. Jeg synes at det er klamt, så et bad er det optimale nu. Plus at jeg havde sat mig for, at jeg ville i bad i dag.

Men! 

Det var det for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar