Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 24. august 2012

S+S

Jeg bliver nødt til at bide i det sure æble. Jeg må ringe til min sagsbehandler på mandag og spørge, om jeg kan få et bestemt antal gange hos en fysioterapeut. Det kan ikke gå længere. Jeg sidder og falder mod højre, jeg sidder skråt og skriver, men denne stilling er blevet normal for mig. Når jeg retter mig op og sidder med ret ryg, føles det som om min rygsøjle bliver flået i stykker allevegne fra.

Jeg har jo sådan set diagnoserne i orden. Jeg har S-formet rygsøjle til begge sider. Min rygsøjle er vind og skæv, men nu går den ikke længere - jeg ødelægger vores møbler, for slet ikke at tale om, at hvis jeg falder for langt til højre, begynder det også at gøre ondt. Jeg magter det snart ikke længere. Hvis jeg kan få f.eks. 5 timer fysioterapi kan det være, at jeg kan få nogle gode fifs til at holde ryggen lige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar