Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 2. august 2012

Chok

Hvad fanden er det for noget?!

Min far har haft en blodprop i hjertet. Tuff luck

Men de vælger så at holde det skjult. Min farmor vidste det, allerede mens det skete. Min bror var på ferie på tidspunktet, og de ville ikke ringe til ham, da han så ville komme hjem fra ferien. Godt så. Det er næsten 3 uger siden. Og jeg får det at vide i dag?
"Du har det jo med at blæse tingene op og gå helt fra den"

What the fuck?!

- Er det en gyldig grund til, at jeg ikke skal vide, at min far var døden nær - for 3 uger siden, og jeg som den ENESTE ikke vidste det, før nu?

Jeg er arrig. Virkelig arrig. Jeg ringede tilbage til min mor lidt efter og skældte hende ud.
Hun sagde ovennævnte. Og at jeg skulle falde ned og "take it easy"
- der skete ingenting. Og det er jo lige som med farfar - det kommer til at ske igen. Og farfar blev trods alt 77 år. Min far er fucking  62 år gammel!

Ej. Jeg er rasende. Det kan godt være, at han har haft en blodprop i hjertet, det kan godt være, at jeg ville gå i panik - men det er bare ikke godt nok. Så siger man det dagen efter. Man venter ikke 3 uger!!!
3 FUCKING uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar