Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 7. november 2012

Al min styrke

Fuuuck den bliver led, den her!
Jeg tror sgu ikke, at jeg holder helt til jul.

Jeg kommer til at fortælle René om gaven inden. Det kribler allerede nu. Det ville ikke engang have hjulpet, hvis jeg havde efterladt den hos mine svigerforældre, som min svigermor foreslog, for jeg ville have sagt det alligevel. Det kræver al, al, al energi, jeg besidder, men jeg vil kæmpe til sidste blodsdråbe for at lade være med at sige det. Og mens jeg skriver det her, ved jeg, at han får gaven i morgen. Men jeg må kæmpe imod. Jeg SKAL kæmpe imod, jeg kan ikke sidde og give det hele væk, når jeg har gået igennem så meget og har udnyttet min svigerfars venlighed for at få fat i de ting. Jeg bliver nødt til at tage mig sammen, jeg bliver nødt til at være stærk og holde hovedet højt, for jeg vil ikke falde i vandet, som jeg plejer. Jeg vil fandeme tage mig sammen nu. 

Det kræver al min styrke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar