Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 20. november 2012

En tidlig (eller sen?) morgenhilsen

Kender I det, at I går i seng allerede klokken 1, fordi I har for ondt til at sidde op, falder i søvn og vågner klokken 3, og ikke kan sove længere? Jeps. Klokken er kvart over fem tirsdag morgen, og jeg sidder bare her og sidder. Jeg har været vågen i 2 timers tid, og jeg har bare siddet og fedtet lidt rundt på Youtube, og jeg har skrevet nogle profiler til "The Hottest Of Them All". Jeg er ikke specielt træt, men mine øjne er trætte, fordi jeg sidder foran en computerskærm i mørke. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal foretage mig. Jeg overvejer at hoppe i seng igen. Jeg keder mig nemlig. Det er kedeligt, når man ikke kan lave nogen lyde. Så jeg burde nok gå i seng, eller sætte mig ind i stuen og læse. Jeg tror, at mine øjne er for trætte til at læse, dog. Måske er det bedste at joine René i sengen. Det vil jeg så gøre. Men godmorgen til alle jer, som er ved at skulle op. Jeg håber at I får en god dag.


(der kommer flere deltagere på i løbet af i dag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar