Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 28. november 2012

Nej! Nu sætter jeg fand'me foden ned!

Jeg ringede forleden til min farmor. Jeg sagde "Jeg har tabt mig" og hun svarede "Så er det også lettere for dig at komme rundt i butikkerne" - WTF?! Så snakkede jeg med hende i går, hvor jeg sagde at jeg har tænkt på at skære båndene til mine forældre. Så siger hun "Du må ikke lade din mand gøre sådan noget imod dig".

1. Jeg kan sagtens komme rundt i butikker, og det kunne jeg også før jeg tabte mig!
2. Min mand er ikke skyld i alt jeg gør. Min familie opfører sig grimt overfor mig, det har intet med René at gøre.

Og nu gider jeg fandeme ikke det pis længere. Ja, gu' fand'me er hun en gammel dame og så videre, men det giver hende ikke ret til at disse mig. Jeg er træt af det, og jeg har tænkt mig at ringe og sige det til hende. Lige nu er klokken så 02:45, men når kokken bliver omkring 8, ringer jeg til hende. Nu kan det fandeme være nok, altså. 

Og folk (min familie) der forsøger at få mit ægteskab til at gå i stykker, for det gør de, selvom de påstår noget andet, kan fandeme rende mig i røven. Alle de dér stikkende kommentarer om René. Jeg gider det ikke længere. Nu vil jeg sige min mening i stedet for bare at smile kikset af det og lade som om det ikke går mig på. 

No more! Jeg vil ikke finde mig i mere. Hvis nogen skal svine René til, skal jeg nok selv påtage mig jobbet.

GODT SÅ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar