Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 22. november 2012

Pis mig i øjet - eller lad være

Jeg tror, at det var pis, jeg fik i øjet. Jeg ved det ikke. Men jeg drypper det med kogt, lunkent vand. Så taget jeg det andet øje med det samme - der er jo også ved at dukke noget mystisk som muligvis, men ikke sikkert, er et bygkorn. Sidder bygkorn ikke kun i øjenkrogene? Ej, jeg har ingen idé om, hvad det kan være. Men ondt gør det.

Jeg har ikke fået spist endnu, jeg er virkelig sulten, men jeg synes tanken "Mmm... mad!" er virkelig ulækker, og når jeg tænker på mad, synes jeg faktisk ikke, at det er lækkert overhovedet. Det frastøder mig, selvom jeg er voldsomt sulten. Jeg ved ikke, hvad man gør ved det. Hvad gør andre, der har det sådan? 

Jeg er rent faktisk så sulten, at det gør ondt, når der kommer væske ned. Men mad frastøder mig. Det her kan kun ende galt! Måske jeg skulle tage min aftenmedicin 2½ for tidligt, inden maven  bliver helt ødelagt, og så lade være med at drikke noget resten af aftenen.

Jeg har dryppet øjet 5 gange nu, og det burde være renset. Så jeg stopper nu.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar