Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 25. november 2012

Splinten er ude igen!

Åh nej... Nu er den HELT gal med Hamid... Han er blevet satanist, er blevet biseksuel, og skal klippes skaldet på fredag... Jeg ved godt, at han tror at han er "verdens største satanist", som han skrev til mig, men... Alle vi andre ved jo godt, at det er en periode i hans liv, som han skal igennem. Han har lige været kristen med hele sit hjerte. Han har været satanist cirka 10 gange i de 15 år, jeg har kendt ham. Jeg gider ikke at forsøge at få ham til at se i øjnene, at han er ustabil og ikke burde kaste sig ud i alt muligt, før han er HELT 100% sikker på, at det er det, han vil. Han hører ikke efter, hvad jeg siger alligevel. Derfor er han nu "on his own" nu. Jeg vil ikke blande mig. 

Men jeg har lige været ude at gå en tur. Det gjorde så pikkeondt at det var til at dø over - men det gjorde ikke mere ondt, end det gjorde herhjemme. Og det gør ikke mere ondt, efter jeg er kommet hjem. Så alt i alt har turen gjort mig godt. Det er jo noget at være glad for. Her er simpelthen så koldt herinde. Utroligt. Mine fingre er iskolde. Da vi var ude at gå var de dejligt varme selvom jeg ikke havde vanter på. Sært. Men sådan er det jo bare. 

Den dér splint af teflon, der var kommet ind i fingeren, og som René fjernede, blev jo ved med at gøre ondt. Men nu gør det ikke ondt længere, og fingeren er ikke hævet eller noget, der er ikke noget at se. Cool. Og nu ryger den åndssvage gryde ud! Jeg har jo fået en ny kasserolle af min farmor. Heldigvis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar