Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 21. november 2012

Minder - ja, hvorfor ikke?

Jeg er kommet i tanke om noget.
Jeg har besluttet mig for, at jeg vil nedfælde alle de minder, jeg kan huske, og ikke dem, jeg har fået fortalt.
Og et af de minder kommer pludselig til mig. Som barn boede jeg hver 2. uge hos min farmor og farfar. Altid. mens min farmor lavede mad, sad jeg på skødet af min farfar, og vi sang "Jutlandia" af Kim Larsen. Vi sad og sang indtil vi kunne synge helt med, og så spillede vi huskespil bagefter. En gang om ugen brugte min farmor og jeg eftermiddagen på Anders And. Min farmor købte det, og så sad jeg på hendes skød, mens hun læste højt for mig, og jeg kiggede på billederne.

Men jeg vil lave sådan en fil, eller måske snarere et hæfte, med forskellige minder fra min barndom, ungdom og frem til nu, og videre i fremtiden. Det kunne faktisk være ret sjovt at læse om flere år! Men jeg vil lave sådan en. Den bliver ikke i kronologisk rækkefølge. Det er sjovt, for Mark har altid fået titlen som den, der ikke kunne underholde sig selv. Men nu er det pludselig mig. Jeg tror ikke, at huskeren fungerer helt hos min farmor. Mark er i øvrigt min storebror.

Hm. Men jeg venter på, at René skal ringe. Han er til samtale på Jobcenteret.

Rikke signing off for now.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar