Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 21. november 2012

Er jeg virkelig så fesen?

René er skuffet over mig.
Fordi jeg er overfladisk når jeg laver "The hottest of them all".
Det havde han ikke forventet af mig.

Og et sted tænker jeg... Måske har han ret? Måske jeg skulle basere det mere på evner? Udseendet kan jeg jo ikke sammenligne alligevel. Jeg tror, at jeg vil lave konceptet om. Eventuelt kan jeg finde andre artister at sætte på. Skaden er sket. I know.

Fuck det. Det kan godt være, at jeg er overfladisk. Men jeg kan ikke gå rundt og se på "det indre" i folk konstant - og han skal ikke bilde mig ind, at han ikke tjekker lækre kællinger ud, når han sidder på nettet. At han kalder mig overfladisk, er jeg ligeglad med. For jeg er det ikke til daglig.

Ha! Snydt igen.
-----------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar