Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 12. november 2012

Usund spise!

Det er simpelthen for åndssvagt!
Jeg magter det snart ikke længere. Jeg står op om morgenen/formiddagen og tænker "jeg gider ikke at spise morgenmad, jeg tager noget til frokost". Når frokosten kommer, tænker jeg "jeg er ikke sulten, jeg kan spise noget senere" - og så når jeg frem til aftensmaden, fordi jeg har glemt at spise "noget senere". Så laver jeg noget lækker aftensmad og jeg spiser måske 1/4 af, hvad jeg plejer, men jeg presser det ned, fordi det smager godt, og til sidst sidder jeg tilbagelænet og er tørstig men kan ikke indeholde sodavand og tænker "hvorfor spiste jeg mig dog til brækpunktet" - så går der 2 timer, så er jeg lækkersulten og skærer 3 æbler ud og putter ned i en skål, og drysser måske lidt vaniljesukker ud over. Det tager så en times tid at spise dem, og når der så er gået 1½-2 timer senere, måske 3, tager jeg en skål mere, samme procedure. Og så går jeg en aftentur, sidder bagefer på min flade og laver computerting eller vasker op (jeg har for ondt i ryggen til at stå op og vaske op), så går jeg i seng, og det samme gentager sig dagen efter, bortset fra, at "indkøb" sniger sig ind. 

Hvad er det, der sker for mine spisevaner? De er jo virkelig bare... Jamen... Kan det mon blive meget dummere? Jeg forstår ikke, hvorfor det er så svært for mig at finde ud af? Psh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar