Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 20. november 2012

Rent tøj - elsker det

Hm. Jeg har lagt makeup. Det er sådan en makeup, man ikke skal se, men som fremhæver øjnene. Det gør den. Mission accomplished. Og jeg har været i bad. That's right. Endelig fandt jeg overskuddet. I 6 dage har jeg grædende stået og gloet på brusekabinen og tænkt på, hvor klam jeg var. Men i dag, i dag har jeg været i bad. Og jeg skal sør'me i bad igen i morgen eller i overmorgen. For jeg skal jo på neu.amb. på torsdag. Det bliver spændende at se, hvad hende Marianne har at sige. Jeg har aldrig mødt hende, men det er hende, jeg taler med, hver gang jeg ringer derind. Jeg burde faktisk lige lave en seddel over, hvordan mit liv foregår. Jeg spiser uregelmæssigt og sover uregelmæssigt. Men i det mindste tager jeg min medicin i 99,9% af alle dage. Det er fand'me sjældent, jeg glemmer det. Jeg har ikke glemt dem en eneste gang mens vi har boet her. Dvs. lidt over et år. Det sker ofte, at jeg tager den for sent. Men jeg tager den.

Jeg er simpelthen så træt, at jeg føler at jeg er ved at blive syg. Sådan, helt ør i hovedet og ondt i øjnene. Det havde jeg også i går, men jeg synes at det er værre i dag, og jeg har sovet endnu mindre i nat/dag. Derfor formoder jeg, at det er derfor. Men for fa'en, jeg er træt. Jeg har lyst til at lægge mig ned og sove lige nu. Men det går ikke, det er alt for sent - klokken er jo halv tre, hvis vi skal ned og handle eller noget, skal det være nu. I går aftes var René nede for at købe ind, og var tæt på at blive kørt ned - en bil strejfede hans jakke med sit vindspejl. Han har ellers reflekser på og en gul taske. Den dejlige bilist skyndte sig at køre videre, men René kom heldigvis ikke noget til. Men jeg vil gerne handle i de lyse timer fremover. "Just in case". Og det er jo efterhånden allerede ved at tage lidt af med dagslyset, synes jeg.

Hm. René siger, at vi ikke skal handle. Men så kan vi jo gå en tur. Det er tilladt. Heldigvis. Så kan vi gå igen i aften. Det er rart. Ellers kan vi gå over og vaske vores tøj i aften - det ville være supersmart, eftersom ingen af os sådan rigtig har noget rent tøj, og René skal til sin jobvejleder i morgen, og der jo så er mit møde på torsdag. Meget rart med rent tøj - you know?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar