Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 13. november 2012

Uden et smil

"Ta' og fuck af
For du for grim til mig og din mor er med på den værste
Du sagde det uden et smil
Hvad vil du ha'?
Jeg vil gøre alt, bar' du si'r du vil vær' min kæreste
- Jeg er vild med din stil!"

- Anders Matthesen, "Ta' og fuck af"

Han kan nu alligevel noget, ikke, ham Anders? Det er sjovt, film som "Terkel i knibe" og "Sorte kugler" er jo virkelig morsomme - sidstnævnte er måske ikke så morsom som den er tænksom. Den sætter jo en masse tanker i gang. Og Anders laver sjove shows. Jeg elsker "Tal for dig selv" og "Anden vender tilbage". Og julekalenderen "Jul på Vesterbro" er så morsom at man griner sig halvt ihjel når man ser den. Ikke pga. Stewart, men derimod Randi og Kefir. Jeg må dog nok tilstå, at jeg er mere en Mick Øgendahl kinda girl. Jeg synes at shows som... Alle dem han har lavet, er utrolig morsomme. Især "Tåfræser". Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til "Spas" udkommer på dvd. Og han er en fabelagtig manuskriptforfatter. "Julefrokosten", "De blå mænd" og især "Alle for en" er jo geniale. Jeg grinte især min røv i laser over sidstnævnte. Jeg synes at de begge to er utroligt talentfulde, selvom "Jul på Vesterbro" er skrevet i samarbejde med Thomas Hartmann. Han har kun lavet ét godt show indtil videre, "Hartmann X". "Den ægte vare" og "Fem på flugt" som er med forskellige komikere i samme show, er også virkelig morsomme! De kan varmt anbefales. Faktisk er Thomas Hartmann også sjov i "Farvelagte frustrationer", som er "dobbelt-show", så han faktisk kun har et halv show - det andet tilhører Jacob Tingleff. Sidstnævnte er så morsom, men har en meget tør humor. Ikke desto mindre en genial komiker!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar