Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 15. november 2012

Some goooood lovin', click here!

Jeg elsker jer. Jeg fucking elsker jer. I er skønne. Jeg vil sige det til jer, fordi jeg sjældent får det sagt, og jeg skal sgu sige det. Man skal sgu sige det, for selvom man kan vise det med kropssprog (ikke sex, men almindelige bevægelser og gesturer), så er det vigtigt at sige det også. Min svigermor sagde i dag til mig, at hun elsker mig. Det er virkelig stort. For en del år tilbage sagde jeg til hende "jeg elsker dig sgu" og hun blev helt akavet og pinligt berørt og sagde, at det var et ord, man holdt mellem sig selv og sin partner. Og i dag sagde hun det. "Farvel, søde, jeg elsker dig" - jeg blev så glad. Men jeg jublede ikke af lykke, for jeg ville ikke gøre hende forlegen. Jeg synes bare, at det er stort. Og derfor vil jeg gerne sige til alle jer, at jeg elsker jer. Måske mere sådan i overført betydning, og ikke sådan "rigtig" elsker. Jeg vil sige at jeg er mægtig glad for den opmærksomhed, jeg får, som jeg teknisk set ikke har fortjent. Men jeg elsker opmærksomhed, det gør de fleste mennesker, og i og med jeg elsker opmærksomhed, kan jeg jo ikke sige, at I ikke er nogle superlækre mennesker. I er så cool, og jeg er taknemmelig for, at så mange rent faktisk gider at følge med. Jeg er klar over, at folk indimellem trykker på et forkert link. Det kan ske for enhver. Jeg tror at jeg har 16 faste læsere, jeg kan faktisk ikke huske det, for jeg er aldrig på startsiden. Jeg har den her blog på fastdial i Firefox. Men sidst jeg var derude, var der 16 faste læsere. Det er jo ingenting i forhold til mange af jer andre, og derfor kan jeg kun konkludere, at mange klikker forkert. Men hvor er det dejligt at vide, at der rent faktisk er NOGEN, der gider at læse med! Og I er superlækre, alle som en.

Og ja, jeg elsker stadig "Dirty Sticky Floor" med Dave Gahan, jeg synes stadig at det er den mest fede sang, jeg har hørt længe, og jeg synes at videoen er lækker, fordi Dave Gahan er lækker, og fordi kvinden, der nynner lidt med danser på en ekstremt forførende måde - i hvert fald i mine øjne. Så gør hendes uheldige makeup ikke så meget. Det er simpelthen bare... WAUW! Jeg elsker den! Jeg kan slet ikke beskrive, hvor cool den sang er. Jeg elsker hvert eneste aspekt i den, bortset fra kvindes makeup. Hendes eyeliner er ikke så heldig. I hvert fald ikke den under øjnene. Den ligger for langt ude. Men hendes dans er forførende, det kan jeg godt lide. Jeg har spist take away fra en indisk restaurant, som er åbnet på den anden side af gaden. Nice. Jeg blev lidt skuffet, men det var nu meget rart lige at prøve den.

Out.
For now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar