Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 15. november 2012

Feel sorry for me or beam me to the ship

Jeg vil gerne ynkes. Rigtig meget. For jeg har sindssygt voldsomme menstruationssmerter, det er ligegyldigt om jeg sidder, ligger, går eller står - det gør voldsomt ondt uanset hvad jeg laver. Mine Pinex-Ipren-cocktail virker ikke, og jeg har lyst til græde af smerte, men det gør jo ikke noget ved smerterne. Og jeg er ikke engang gået "rigtig" i gang endnu - jeg har blodbadet tilgode. Jeg hader det her. Jeg skulle ikke være stoppet med P-piller! Åndssvage P-piller! De hjalp ikke en skid. Det var godt jeg stoppede med dem! Fuck, jeg ved det ikke, jeg er desperat lige nu! 

Så jeg trænger til at blive ynket. Af andre end René. Min mor er bare skideligeglad. Øv. Men sådan er det jo bare. Jeg kan jo finde nogen andre at finde ynk hos. Min farmor, f.eks., hun elsker at ynke mig. Min veninde også, og hun hænger på mailen netop nu.  Jeg føler at jeg burde krybe sammen under min dyne, men samtidig er det skørt, for jeg falder i søvn, og det er snart spisetid. Hvilket betyder snarlig madlavning. Åh! I dag hader jeg at lave mad. Jeg plejer at elske det. Men lige nu - og undskyld mit franske - er jeg totalt fucking ligeglad med madlavning, jeg vil bare gerne slappe af med min ynkelighed.

JUST BEAM ME UP!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar