Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 11. november 2012

René elsker Jonna

Kender I det, når ens partner pludselig opfører sig ekstremt mærkeligt?

René er - VAR - sådan her: "jeg synes ikke at Jonna skal komme hver uge."

Og nu? I går sad han og sagde til hende, ansigt til ansigt, at han synes at hun er en rigtig god veninde, og at vi altid glæder os til, at hun skal komme, og især mig, fordi jeg jo elsker religion.

Og i går skulle vi producere en gave til hende, fordi René jo mente, at hun skulle have en gave. René sagde sagde til mig, ordret:

"Jeg synes at der skal stå: Vi elsker dig, Jonna. Kærlig hilsen dine studerende, Rikke og René"

What the fuck?!

Jeg mener; jeg holder af Jonna, det gør jeg, men jeg elsker hende da ikke... Det gør René så, det er jo fair nok, han skiftede bare holdning fra minut til minut, og det undrer mig lidt. Og så er det jeg tænker - får han røget noget, han ikke burde, får han taget lidt for mange piller eller er han bare "high on life, man"? Jeg synes i hvert fald at det er ret mærkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar