Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 2. november 2012

Det trivielle - for det skal der være plads til!

Kender I det, når man får en god idé, som man bare SKAL udføre? Sådan en idé har jeg fået, netop nu! Jeg trænger til at skrive en dybt og inderligt triviel kærlighedsroman. Ja, sgu. Det gør jeg. Jeg behøver at skrive den, jeg VIL skrive den. Jeg ved ikke, hvad den skal handle om. Den skal handle om en ung kvinde, som - selvfølgelig - kommer til at forelske sig i "the knight in shining amor" - og jeg tror egentlig, at den skal foregå... Hmm... I... Køge! Ja, netop her i Køge, hvor jeg ikke ved en skid om noget som helst. Jeg kender lidt til området omkring midtbyen, men det er ligesom det. Jeg vil ikke lade det stoppe mig! Jeg vil skrive en kærlighedshistorie om en ung kvinde og en ung mand, som forelsker sig, og som bor i Køge. That's right. KØGE.

Det bliver godt, det kan jeg mærke. Det ved jeg bare. Det bliver højst sandsynligt ikke offentliggjort på min hjemmeside, men det er skægt at have liggende. Det er sgu så rart, den slags. Hehe.

Hav en god nat, alle jer sækkepibespillende mennesker, samt jer, der bare godt kan lide lidt mundharmonika i ny og næ.

SOV GODT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar