Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 7. november 2012

Svar på ... hvad?

Jesus motherfucking Christ!

Jeg tilbød at sætte alle de små sedler, jeg vedlægger Renés måltider, ind i en mappe, og jeg har aldrig i mit liv set så mange sedler! Det kommer til at tage mindst 14 dages hårdt arbejde at sætte dem ind i en mappe. Jeg klistrer dem fast på A4 papir med klisterbånd, og jeg lover jeg for... I går arbejdede jeg 3-3½ time på det, og jeg har fået lavet 8 sider - og det har ikke engang gjort et indhug i bunken! Sick!

Jeg har læst Hamids e-mail fra i går igen, hvor han skriver at han glæder sig til at få svar, når han dør og kommer videre op til Gud. Og jeg har hørt flere sige det. Jeg tænker "hvad er det præcis, du vil have svar på?" Jeg vil tro, at folk mener, at de gerne vil have svar på, hvorfor verden er, som den er. Men jeg tror faktisk, at Hamid ønsker svar fordi han har hørt andre sige, at de ønsker svar. Jeg ved det ikke, men det ligner ham ikke. Jeg har, som jeg har beskrevet, kendt ham i 15 år, og han er normalt ikke særlig dybsindig. Han er et barn. Et voksent barn. Jeg ved ikke, om det er hans sygdom (skizofreni) der har stoppet hans psykiske udvikling. Det kan det meget vel være. Men han er ikke blevet voksen. 

Jeg har fået en e-mail fa Saxo i dag, de skriver at der er kommet en masse nye biografier. Jeg køber som regel kun biografier der. Men Joseph Anton har skrevet en selvbiografi, som handler om Salman Rushdie, for Joseph Anton er det dæknavn, Rushdie har levet under i mange år. Jeg har læst beskrivelsen af bogen, som faktisk bare hedder "Joseph Anton", og den lyder vildt spændende. Den kommer jeg til at eje på et tidspunkt, det er stensikkert. Den lyder virkelig interessant. Jeg vil glæde mig til at læse den.

Jeg har også fået en e-mail fra nemlig.com, som savner mig som kunde, og derfor vil give mig et gavekort på 100 kroner. Som jeg måske har fortalt, er nemlig.com en dagligvarebutik på nettet, hvor man bare bestiller det, man skal bruge, og så kommer det lige til døren. Men jeg har ikke bestilt derfra i lang tid, og jeg blev ringet op af en medarbejder, som jeg snakkede lidt med - utrolig venlig, og han tilbød mig et gavekort. Jeg nåede ikke at få brugt det, så de har givet mig et nyt. Det er da en dejlig overraskelse! Men jeg tror nu ikke, at jeg får det brugt. Desværre. 100 kroner er da også penge. Men jeg kan jo snakke med René om det. Måske vil han gerne spare lidt penge.

Og hermed vil jeg sige:
Tak for lige nu 
- jeg vil ringe til min mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar