Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 20. november 2012

Trælaster

Oh my God!

2 skide colaer. 4 liter sukkerholdig sodavand på 2 dage, og bumserne springer frem i mit ansigt. Farvel kvinde, hej teenager.  Jeg ved sgu heller ikke hvorfor jeg har drukket det. Det er ikke noget, jeg vil fortsætte med, det har bare været i stedet for slik, når vi har hygget med film. Jeg må straks finde mine remedier frem, så jeg kan få fjernet de bumser, inden de springer ud i fuldt flor.

Min dejlige svigermor har tilbudt at køre René ud at købe træ. René skal have skåret lortet ud på trælasten. For han har jo ikke selv nogen stiksav. MEN JO HAN HAR! For jeg har jo købt en til ham, den ligger i skabet og gemmer sig til den 24. december. Hvad fanden gør jeg så? Hvis han beder om at få skåret det ud, og det koster mere (hvilket det selvfølgelig gør), må jeg sige det til ham - og der er jo stadig den anden gave... Hvis jeg kan kende forskel på lortet... Jeg skulle nok ikke have pakket det ind i samme farve julepapir. Hvorfor tilbyder hun ham at køre ham til en trælast, når hun ved at der ligger en stiksav her og venter på at blive brugt til det formål? Måske ved hun ikke, hvad svigerfar og jeg var ude og købe i Harald Nyborg den dér dag, hvor det skulle ordnes. Jeg synes i hvert fald at det er ret mærkeligt, at hun tilbyder ham det. Men som sagt; hvis hun ikke ved det... Så er det vel okay. Og under alle omstændigheder er det jo sødt af hende.

Signing off for now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar