Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 5. november 2012

Jeg panikker i butikker

Min svigerfar og jeg kører til butikken, hvor jeg skal købe Renés gave, i morgen. Jeg tager toget omkring kvart over 10, så er jeg der ca. 10:30, og så kører han mig derhen. Jeg har 1.100 kroner at gøre godt med, og det er det, jeg skal bruge. Håber jeg. Det er deres netpriser. Måske jeg burde have ringet og spurgt dem, om deres netbutik har samme priser som  selve butikken... Det er nok lidt dumt, at jeg ikke har gjort det, faktisk. Måske jeg lige skulle ordne det. Okay. Nu har jeg faktisk styr på det. Og det ser ud til at være i orden! Yeah. Nu kan jeg jo så af gode grunde ikke skrive, hvad det er, selvom jeg godt ved, at René ikke læser med. Men det skulle lige passe, at han valgte at smugkigge netop som jeg havde skrevet det. 

Vi skal altså også have købt noget kaffe, kommer jeg lige til at tænke på... Det er lidt pinligt at vores gæster selv skal have kaffe med. Men okay. Vi får ikke besøg af kaffedrikkende mennesker længere, andet end Renés forældre. MOR snakker vi jo ikke med længere. Hvis hun bliver nævnt fremover, vil det være som hendes rigtige navn, Winnie.

Hermed slutter dette indlæg, og jeg vil spise aftensmad.

God påske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar