Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 10. november 2012

Jeg insisterer!

René vil gerne give Jonna en gave. Jeg har tænkt lidt på det samme. Han vil gerne give hende et fint, lamineret bogmærke med et smukt billede på. Jeg tænker mere i retning af at lave det selv... Jeg er ikke verdens bedste tegner, men jeg kan jo finde et af de vers i Bibelen, som jeg ved hun rigtig godt kan lide, og så skrive det med en rigtig pæn skrift på et stykke karton, pynte lidt med nogle ornamenter eller noget, og så købe gennemsigtigt, selvklæbende bogbind. Det kan man altså godt få, og selvom det ikke bliver helt lidt så smukt... Så tror jeg, at hun vil blive gladere for et, vi selv har lavet. Er "gladere" et ord? Nå. Det er det nu. Men det er umiddelbart noget af det, jeg tænker på. Jeg har søgt lidt på nettet, og der er ikke noget, der har interesse. Der var nogle rigtig flotte engle-bogmærker, men det var ikke bibelske engle. Så med andre ord, så har jeg ikke fundet noget der er Jonna værdigt, og jeg synes om ideen at det er personligt. Det kan da også være, vi kender nogen med en lamineringsmaskine. Jeg tror faktisk, at Renés far har en.  Nå, men jeg kan bedst lide ideen med det hjemmelavede bogmærke. Vi kan eventuelt købe en guldfarvet tusch og skrive verset med den. Måske har de noget karton i en smuk farve, frem for bare hvid, som jeg ellers har liggende. Jeg synes, at vi på mandag skal gå ned og kigge på det. Jeg kan jo tegne nogle forskellige skitser, jeg synes altså bare, at det er mere personligt og mere "hjerteligt" at lave det selv. 

Er det kun mig, som synes det? Jeg ved det ikke... Men hvis jeg har noget at skulle have sagt i den her sag, så bliver det hjemmelavet. Hvis René ikke gider, skal jeg nok gøre det. Jeg kan sagtens ordne det hele selv. Jeg er ikke mere kreativ end René - René gider bare ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar