Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 9. januar 2013

At snige sig ud for at vaske tøj

Jeg er ikke gået i seng endnu, jeg spiste aftensmad for en time siden, deromkring midnat, og jeg har stadig ikke ordnet køkkenet. Satans. Det skal jeg så ud og gøre om lidt. Faktisk troede jeg, at klokken var ved at være 23, og at vi skulle over på vaskeriet. Men jeg tror ikke, at vi går derhen i dag (heller), for det er blevet for sent. I morgen er der sikker en anden undskyldning. René har fundet på den ene undskyldning efter den anden i en hel uge nu, og i morgen går jeg selv derhen, uanset hvad. Så er den bare ikke længere. Hvis jeg går derhen nu, bliver klokken 2, og så er jeg færdig klokken 4, men jeg skal ikke noget, så jeg kan bare sove længe. Klokken er jo lige nu 01:30. Det passer fint nok. Jeg ved bare ikke, om jeg sådan helt har lyst på den her tid af døgnet. Jeg er en 22-23 kinda girl. Plus at René stritter voldsomt imod, det plejer han at gøre. Og især hvis jeg vil derhen alene.

Jeg er træt. Jeg burde gå i seng nu, og jeg går i seng, når jeg har ryddet op i køkkenet, så det er klar til i morgen, når vi kommer ud og skal lave morgenmad. Mand, jeg gider ikke. Men altså... Engang imellem må man jo bide i det sure æble.

Men vent! Det ser ud til, at René er faldet i søvn! Så kan jeg sagtens gå over og vaske tøjet. Så skal jeg ikke høre på brok. Jeg er smuttet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar