Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. januar 2013

Jeg skal op om 1½ time

Så! Noget skal man jo foretage sig på kedelige fredag morgener, så jeg har opdateret min hjemmeside, den skal bare uploades. Der er lidt (haha) skønhedsfejl, for jeg er altså bar' ikke en ørn til det dér med hjemmesider. Jeg ved godt, at den er kedelig at komme ind på, og når jeg får nogle ideer, skal jeg nok få "peppet" den lidt op. Lige nu må den bare være, som den (næsten) hele tiden har været :) Jeg overvejer at tage nogle smukke billeder og sætte ind, meeen... Naturbilleder passer ikke ind her. Så skulle det være tegninger, og hvis der er noget, jeg ikke kan, så er det da at tegne.

Jeg tror, at jeg springer morgen-opvasken over, og går i seng.  Jeg skal jo op om 1½ time. Jeg kan bare gå ud og vaske op nu, altså, det er slet ikke noget problem. Jeg kan bare virkelig godt bruge lidt søvn lige nu. 3 timer er ikke meget :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar