Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 12. januar 2013

Ikke racist, men nabo-hader

Øhm... Jeg er måske ikke racist alligevel. Engang imellem bliver jeg sgu bare så pissevred. I stedet vil jeg hade min nabo, dybt og inderligt. STODDER! Jeg hader alt ved ham. Virkelig. Argh...

Hvorfor skal folk, der fejler noget, altid give noget andet skylden? Min alkoholiserede nabo har også en anden sygdom, som gør, at han er nødt til at blive alkoholiker.

Hvorfor ligger min alkoholiserede nabo altid på trappen, svøbt ind i sit eget pis, når vores gæster kommer eller skal gå? Hvorfor er min opgang altid fyldt op med blod, fordi min alkoholiserede nabo IGEN er faldet og har slået sig, så mine gæster - eller jeg selv eller min mand - skal træde hen over ham fordi han enten selv har ringet efter MOAR eller nogen har ringet efter en ambulance. Manden er i 40'erne. Når man er så fuld, kan man intet selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar