Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 28. januar 2013

Zombier på hovedbanegården?

Jeg er blevet fortalt (af René, han ser jo alverdens ting på Youtube, fordi han ikke kan andet pga. smerter), at et af de lande, der har flest heroinafhængige, er Rusland. Men heroin er dyrt. Så de har kogt et nyt stof sammen, som stensikkert medfører døden inden for blot 3 år. Det starter indefra, musklerne dør, og huden skaller af i store flager, og der går koldbrand i lortet. Men der går 3 år. Det dér stof hedder noget med crocodile eller noget i den retning. Ellers er det symptomet. Det første tilfælde her i Norden, er set i Norge. Prøv at tænk på, at et sted som f.eks. Københavns hovedbanegård vrimler med folk, der ligner zombier! Med hud der skaller af, åbne sår inden under, fordi det kommer indefra, spreder sig fra knoglerne og hele vejen ud til uden. Det er simpelthen så ulækkert at tænke på. Jeps. Og jeg er i gang med at lave aftensmad. Ja, jeg er klar over, at klokken er 21:40, men hvis man ikke er sulten, så er man sgu ikke sulten. Jeg er stadig ikke sulten, men jeg har lyst til hjemmelavet pizza, og så forbarmer jeg mig måske også lidt over René, fordi jeg i dag kun har drukket 1L væske og ikke spist en eneste krumme. Jeg har bare ikke haft lyst.

Men ih... Jeg er blevet irriteret på de mennesker, der kalder Marilyn for fed. Hvad så, om han har taget på? Derfor lytter jeg nu til "Born Villain", for at se, om jeg kan lære at elske den, selvom jeg har døbt den som en "has been" plade. Måske er den faktisk ikke helt så dårlig. Jeg har hørt halvdelen af den med mere "åbne" og "ukritiske" ører. Jeg har smidt mine forventninger væk, og lytter til pladen som en cool plade. Derfor slapper jeg af med den, hygger og har det rart. Han synger jo godt, det har han altid gjort. Det er måske endda blevet bedre? Hmm... Det har ændret sig lidt. Men denne stemme er også cool. Jeg lytter til den, mens jeg laver mad, og det er rart. Derfor vil jeg nu gå ud og rulle dejen ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar