Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. januar 2013

Peace

Eeeej! Man kan fandeme ikke komme forkølet til en 87-års fødselsdag. Hvis min farmor bliver forkølet, risikerer hun at dø, altså, jeg ved sgu da ikke, hvor stærkt hendes immunforsvar er! Jeg ved vitterligt ikke, hvad jeg skal stille op. Jeg må nok hellere... Ej! Jeg ved det fandeme ikke! Jeg har brugt al tænketiden på at glo på Matas' hjemmeside. Jeg hader at skulle tage beslutninger som denne. Hun bliver megaked af, at jeg ikke kommer, men på den anden side kommer Mark på søndag. Så er det jo ikke sådan at INGEN kommer. Min mor og far tager vel også derind på torsdag, selvom fødselsdagen er i morgen. I dag. Eller... Ja. Det er den 2. januar, og ikke klokken lidt i to om natten, men når hun engang står op. Jeg kan ikke ringe og sige tillykke før hen på eftermiddagen, for alle de gamle gubber kommer hen og drikker morgenkaffe.

Jeg har skrevet ned, hvad jeg skal have i Matas, og jeg har tænkt mig at vrikke med min smukke røv ned til Matas, købe det, jeg nu skal, vælte de ting, jeg nu skal, fordi min smukke røv er lidt for stor, og så gå hjem igen. Ej. Hehe. Jeg har dog til gode at vælte ting i en butik pga min størrelse. Så stor er min røv heller ikke. Hæ. Men den er stor nok. Haha. Men min farmor troede, at det er noget, der sker på daglig basis. WTF...?! Ser hun bare en blop og ikke et barnebarn? Heks. Jeg er ligeglad. Så kan jeg bare lade være med at komme til hendes fødselsdag. Ha! Så kan hun være ked af det over det. Ej. Det er tarveligt. Selvom hun har fordomme, kan hun jo godt være en god farmor - og det er hun, og har altid været.

Uh.. Jeg er altså nødt til at gå i seng snart... Jeg er også ved at være træt, så det er udmærket. Måske jeg bare skulle ordne det med det samme. Vi skal tidligt i Kvickly og købe Quorn, mens de stadig har det! Det er nemlig på tilbud i denne uge, til jer, der ikke vidste det!!! Det er ellers sjældent, det er det, og det er faktisk overraskende dyrt, når der er ikke er et smæktilbud. Men i morgen - der er vi i Kvickly!

Godt så! "Keep it real" - er det ikke det, man skal sige? Så kaster jeg lige nogle håndtegn, deriblandt et "peace"-tegn, og så går jeg i seng. Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar