Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. januar 2013

Kærlighed på højt plan

Jeg vil skrive om kærlighed. Det har jeg ofte gjort. Men droppede det, fordi det er plat. Og det er det. Men nu er det på tide at være plat igen. Jeg vil skrive den bedste kærlighedsroman nogensinde forfattet - og jeg vil ikke vise den til nogen. Ikke en eneste. Jeg vil bare leve med glæden og begejstringen over mit enorme skrivetalent - inden i. Jeg har ingen plan. Tingene kommer, når jeg begynder at skrive. Det er sådan jeg normalt arbejder, og det fungerer udmærket.

Ellers har jeg ingen udtalelser i dag. Jeg bliver nødt til at droppe min afstemning på den anden blog, for jeg glemmer faktisk altid at stemme... Det er lidt pinligt... :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar