Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 5. januar 2013

For lidt lys

What's your favorite dish? I'm not gonna cook it, but I'll order it from Zanzibar!

- Tenacious D, "Fuck Her Gently"

Min nye makeup er perfekt. Intet mindre. Den er så perfekt, at da jeg ville vise René, hvad han havde købt til mig, sagde han "Hvad har du på?" - og det er cool! For det var jo netop meningen at det skulle være sådan! Fremhæve øjnene uden at skrige "JEG HAR MAKEUP PÅ!" - så jeg er fuldt ud tilfreds :) Nu mangler jeg bare en bluse, der ikke har blodpletter på, som ikke er gået væk ved vask. Næseblod!!! Psh!

Jonna har været her i dag, megahyggeligt. Hun havde nogle chokolader med, som jeg spiste 3 af, og pludselig sad jeg og lallede en lille bitte smule - og så var der alkohol i chokoladerne. Haha. Jeg kan ikke huske, hvad de hed, eller hvad de smagte af. Jeg blev bare lidt småvissen. Hehe. Tosset. Heldigvis skete det samme for René og Jonna. 

Jeg snakkede med min mor i dag. Hun sagde, at det ikke hjælper noget på min aggressivitet, at jeg kun får lys, når vi er nede og handle i dagtimerne, men at jeg skal sidde for oprullede gardiner. Jeg forklarede hende, at vi har rullet gardinerne op, men at jeg sidder med ryggen til vinduet. Men jeg kom på, at jeg jo kan sidde i stuen og læse eller sådan noget, med gardinet trukket op. Det kunne også være hyggeligt. Så kan jeg læse uden at lytte til musik. Det kan godt være lidt distraherende at høre musik, men endnu mere med Renés Youtube i baggrunden. Hm.

Jeg ser frem til min farmors fødselsdag på mandag. Det bliver rart. Jeg skal have ringet til hende i dag. I aften.

Nu vil jeg hygge mig med Tenacious D. Dem skal man altså elske. I hvert fald deres selvtitlede plade og "Rize of the Fenix" - ikke så meget "Pick of Destiny", som rent faktisk ER så dårlig, som folk påstår. De to andre rocker! Yeah!

Jeg kunne godt bruge en lur, men klokken er lige 10 minutter i seks. Jeg skal snart lave aftensmad. No napping for me :/  Men hvad skal jeg lave? Vi fik købt Qourn i går, 10 poser, så nu kan jeg lave "kødsovs" med svampefars i stedet for. Jeg tænkte på at sende René i byen efter et kilo løg og så lave en god, hjemmelavet kødsovs med spaghetti til. Og friskrevet parmesanost til René. Jeg gider ikke i dag. Psh. Men René kan godt få det. Jeg kan også lave en form for risret til os, en et med "kød", majs, ærter, hakket tomat, løg, vand og ris, sammen med de krydderier, vi nu ønsker. Det plejer at smage ganske fortræffeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar