Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 10. januar 2013

Paragraf et eller andet - noget med træthed

Pyh... Det er en strid satan at gå over og vaske sit tøj, når klokken er 2 om natten, så man først kan komme i seng klokken 4, og skal op igen klokken 9. Det er min gamle krop sgu ikke bygget til. Jeg tror at jeg kommer til at tage en lur senere. Jeg er supertræt lige nu. Jeg kunne såmænd godt lægge mig ned og sove lige her. Jeg er på dobbeltsyn, jeg er groggy og jeg har en smule hovedpine. På trods af, at jeg har været oppe i en del timer. Men jeg er træt. Træææt. Trætte mennesker må gerne tage en lur. Det har jeg læst i lovgivningen i en eller anden paragraf, som jeg har glemt.

Men aller jer, som skal en tur forbi moster Anna, må have en dejlig eftermiddag eller aften, eller måske endda begge dele :)

Signing off!

(for now)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar