Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 17. januar 2013

Jeg er SÅ træt

Jeg har taget det til mig. Det min farmor sagde til mig i forgårs. "Du har godt af at tabe dig". Hun har helt 100% ret. Jeg har en idé om, hvordan jeg skal opnå vægttabet, men det bliver selvfølgelig ikke noget, man kan følge på en blog. Ikke fordi jeg skammer mig over det. Overhovedet. Men folk, jeg kender, som læser med, skal ikke vide noget om, at jeg skal på slankekur. Det er bedre, at de ser det stille og roligt. Det vil være så cool. Så de 2 madder, jeg netop har tyret ned, er. Mhm..

Men det hjalp lidt at sov. Og lige nu er jeg så monstertræt, at jeg kunne sidde og sove. Oh wait - I already did. Jeg faldt i søvn mens jeg sad på wc'et og tissede. Det kan sgu godt være, at en lur er det, jeg har brug for nu.  Jeg skal muligvis lige hoppe i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar