Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 21. januar 2013

Yes man eller Den Almægtige?

Jeg fatter det bare ikke? Hvordan kan man være så træt? Dette indlæg har stået åbent i 2 timer. Jeg åbnede "Nyt indlæg" men blev pludselig så træt, at jeg måtte lægge mig. Jeg sidder bare og falder i søvn. Alle mulige mærkelige steder.  Og jeg skal altså i bad. Jeg er bange for at falde i søvn derude. Jeg var ved at falde i søvn på vej ned og købe ind i fredags. Jeg gik og hang og mine øjne glippede. Måske jeg skulle snakke med lægen om nogle  blodprøver? Eller skal jeg forsøge at få justeret medicinen? Det kan være medicinen, en medicinsk kombination, eller det kan være mangel på et eller flere vitaminer og mineraler. Jeg ved det ikke. Men jeg føler bare, at jeg lige så stille er ved at dø.

***

Nå... Der røg lige en halv time mere foran computeren. Nå, men jeg har været ude at gå en tur, for jeg er nødt til at holde mig i gang, selvom jeg har seriøse smerter i hofte og lænd. Det må jeg bare bide i mig og komme ud for at strække benene. At sidde og sove og sidde igen er jo lige til en blodprop. Derfor må jeg gå så meget, jeg kan - også selvom det ikke er lange ture. De skal nok komme igen. Lige nu er de bare på hold.

Jeg sidder og skriver lidt, hører lidt musik og overvejer, om jeg skal se en film. Mit valg er mellem "Yes Man", "Bruce Den Almægtige" og "Year One". Hehe. Men jeg har også lyst til at læse lidt. Den er svær. Jeg synes, at det er interessant at der er så mange ting, jeg har lyst til, for normalt er det eneste, der stensikkert er noget, jeg gider at lave, at lytte til musik. Jeg dør inden i, hvis musikken ikke er der. Musikken er bare... Jeg kan ikke bestå uden. 

Hm, der ramte klokken midnat. Haha. Jeg kan se, at jeg heller ikke har noget Wi-Fi signal. Det hele går bare, som det skal, hm? Hehe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar