Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. januar 2013

Giv et bidrag?

Sweet mother of God!!! Igen: 2 times nattesøvn. Hvorfor? Fordi René fucking triller ud af sengen, når han skal vende sig. Jaja, sengen er formet som et omvendt V, men kan han for fa'en ikke lige orientere sig lidt?! Jeg er ved at trille ud 2-3 gange hver nat, men jeg vågner i tide så jeg kan redde mig selv. Hvorfor gør han ikke det?! Jeg er så træt, lige nu, og jeg vil bare gerne sove. Mmm... sove. Klokken 12 kommer hjemmehjælperen. Kan man mon aflyse samme dag og gøre det selv? Jeg vil gerne gøre det selv, hvis jeg kan gå i seng nu og få de timer, jeg skal have. Den har afbrudte søvn er en bitch. Men heldigvis er jeg netop steget i Zonegran... ( = ingen kramper)

Vi er nødt, nødt, nødt til at købe en ny seng. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det er ulideligt. Men vi er jo nødt til liiige at spare alle pengene sammen :S Nogen donationer? Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar