Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 2. januar 2013

Familien

Jeg hader, hader, hader at skuffe min farmor. Min farmor havde kigget i sin kalender og set, at min mor har fri i morgen, og hun tænkte, at de nok kom i morgen, torsdag. Men det gør de ikke, for min far skal "noget". De ved ikke, hvornår de kommer. Så det eneste sikre er, at min bror kommer på søndag. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre, for jeg kan simpelthen ikke lide at skuffe hende. Hvorfor laver  min far planer den eneste dag i denne uge, de har mulighed for at komme? Hm.  De er fandeme... Nej. Jeg vil gerne derind, men jeg kan ikke komme derind uden min far. Det er sur røv. Jeg må finde en løsning. Jeg ringer til min mor i aften.

Og jeg skal ned og købe hendes lagkage nu, hvis de har flere. I morgen skal jeg i Kvickly og i Matas. Det er apotektid i dag, nemlig, og derfor kan vi ikke smutte til den side. Men: Nu må vi se, hvordan udfaldet bliver.

PIS. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar