Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. januar 2013

Hvem har knaldet hvor... Who cares!

Enestående tilbud: 2x 90x200cm boxmadrasser med meder, kuvertlagen og topmadras - gratis, for Anders og Dorte har købt ny seng. Anders spørger så os, fordi vi har snakket om at René triller ud af sengen om natten. Jeg siger straks JA! - jeg er træt af den monsterseng, René har skabt. Så sidder René bagefter og laller. "Mmm.... Jeg ved ikke rigtig... Jeg ved ikke om det er en god idé... Anders og Dorte har jo knaldet på den" JA! Men du kan komme til at sove bedre, så vær dog ligeglad med hvem fa'en der har knaldet på den seng!!! Ih, altså, René er engang imellem så irriterende :/

Og ellers går det fint. Jeg er pissetræt, går i seng om lidt, men jeg har lavet en form for "stamtræ" over min hjemmeside, så jeg lynhurtigt kan danne mig et overblik over det. Tak, René, for den idé :)

Men nu holder jeg sgu ikke længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar